Το Pegasus M-Elite είναι ένα πλήρες εμπορικό λογισμικό, για κάθε μικρή και μεσαία επιχείρηση που επιθυμεί την οργάνωση των καθημερινών αναγκών της.
Προσφέρει τις λειτουργίες που είναι απαραίτητες σε μια εμπορική επιχείρηση, καθώς καλύπτει την παρακολούθηση: πελατών, προμηθευτών, αποθήκης, πωλήσεων, αγορών.
Η εύχρηστη mini ERP εμπορική εφαρμογή που οργανώνει αξιόπιστα την επιχείρησή σας
Το Pegasus μElite αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για την επιχείρηση που επιθυμεί να κάνει το πρώτο βήμα στη μηχανογράφηση.
Είναι ιδανικό για τη βασική οργάνωση όλων των καθημερινών λειτουργιών καθώς περιέχει όλα τα δομικά υποσυστήματα που απαιτεί αυτή η διαδικασία.
Από τη διαχείριση πελατών και τη διευθέτηση των οικονομικών συναλλαγών μέχρι τη τήρηση αποθήκης και τους προμηθευτές, το Pegasus μElite καλύπτει ολοκληρωμένα τις ανάγκες σας.
Λόγω του χαμηλού κόστους αρχικής επένδυσης, είναι η πρώτη λύση στην οποία στρέφεται η μικρομεσαία επιχείρηση όταν καταργεί τα χειρόγραφα παραστατικά και τις πρόχειρες λύσεις [Excel, Access...]
προκειμένου να οργανωθεί ενώ ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα αναβάθμισης σε επόμενη έκδοση με αξιοποίηση του αρχικού κεφαλαίου αγοράς.
Σε ποιους απευθύνεται:
Το Pegasus μElite απευθύνεται σε κάθε μικρή ή μεσαία επιχείρηση η οποία επιλέγει να πραγματοποιήσει μία πρώτη κίνηση προς τη μηχανογράφησή της. Καλύπτει τόσο την εμπορική δραστηριότητα όσο και τη παροχή υπηρεσιών ενώ ταυτόχρονα καθιστά άμεσα ορατό το όφελος που προκύπτει από αυτή την οργάνωση για άμεση απόσβεση της επένδυσής σας.
- Ευέλικτη χρήση:
⇨ Γρήγορη εξοικείωση των χρηστών από το πρώτο δεκάλεπτο της εκπαίδευσης
⇨ Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
⇨ Οθόνη λιανικής πώλησης με πλήκτρα για τον αρχάριο χρήστη
- Ενιαία λύση που περιλαμβάνει τη διαχείριση πελατών / προμηθευτών:
⇨ Οικονομικές καρτέλες
⇨ Αποθήκη
⇨ Έκδοση όλων των παραστατικών
⇨ Απογραφή
⇨ Αναφορές / Εκτυπώσεις
⇨ Δημιουργία αρχείου συγκεντρωτικής κατάστασης φορολογικών στοιχείων (Μ.Υ.Φ)
- Αυτόματη ενημέρωση καρτέλας πελάτη / προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ.
⇨ Σύνδεση με barcode scanner για άμεση πώληση ειδών
⇨ Επικοινωνία με Excel για την εξαγωγή εκτυπώσεων π.χ. οικονομική καρτέλα
⇨ Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία ηλεκτρονικού παραστατικού
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα:
✓ Χωρίς χρεώσεις ανά θέση εργασίας
✓ Κανένας περιορισμός στους Χρήστες [ Multi-user άδεια χρήσης ]
✓ Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο hardware
✓ Χωρίς κρυφές χρεώσεις διασύνδεσης
✓ Ελάχιστη απαίτηση 2GB. μνήμη σε υπολογιστή [pc] / laptop [ χρησιμοποιήστε τον υπάρχων εξοπλισμό που έχετε ήδη ]
✓ Εξαιρετικά χαμηλό κόστος αρχικής επένδυσης
⇒ Ιδιοκτησιακό καθεστώς ώστε να έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας
✓ Ευέλικτη χρήση [ γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης ]
✓ Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
✓ Οθόνη Λιανικής Πώλησης με πλήκτρα για τον αρχάριο χρήστη
✓ Ενιαία λύση που περιλαμβάνει τη διαχείριση πελατών / προμηθευτών -
✓ Οικονομικές καρτέλες | Αποθήκη | Έκδοση όλων των παραστατικών | Απογραφή | Αναφορές / Εκτυπώσεις
✓ Δημιουργία αρχείου συγκεντρωτικής κατάστασης Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ)
✓ Αυτόματη ενημέρωση καρτέλας πελάτη / προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ.
✓ Σύνδεση με barcode scanner για άμεση πώληση ειδών -
✓ Επικοινωνία με Excel για την εξαγωγή εκτυπώσεων π.χ. οικονομική καρτέλα | Σύνδεση με pdf printer για τη δημιουργία ηλεκτρονικού παραστατικού
Ανάπτυξη βήμα - βήμα:
Δυνατότητα αναβάθμισης στη βασική έκδοση Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική εικόνα της επιχείρησης
✓ Διαχείριση παραγγελιών
✓ Ενσωματωμένο CRM
✓ Καταχώρηση δαπανών
✓ Προγραμματισμός εισπράξεων / πληρωμών
✓ Στατιστικά / Αναφορές
✓Σύνδεση με τα πιο γνωστά Λογιστικά προγράμματα
✓ Δυνατότητα διασύνδεσης με ιστοσελίδα ...
On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
Μια πολύ εύχρηστη εφαρμογή που καλύπτει κάθε νέα και μικρή επιχείρηση οποιοδήποτε κλάδουΔυνατότητα χρήσης από απεριόριστους σταθμούς εργασίας, χωρίς επιβάρυνση
Στην τιμή δεν περιλαμβάνεται το ετήσιο κόστος υποστήριξης (140 €) ανεξαρτήτου χειριστών
- ☆ Δείτε περισσότερα εδώ : https://www.pegasus-software.gr/pegasus-%ce%bcelite-retail/
Για ραντεβού / on line παρουσίαση καλέστε 210 40 03 706
Επισκεφθείτε το κατάστημά μας για κάθε λύση που αφορά στη μηχανογράφηση επιχειρήσεων, βρείτε άμεσα την Ανάπτυξη Πληροφορικής στο Google Maps
- Αρχείο πελατών
- Τιμολογιακή πολιτική ανά πελάτη
- Πωλήσεις
- Εισπράξεις
- Πρόβλεψη εισπράξεων
- Αρχείο προμηθευτών
- Συμφωνίες τιμών αγοράς ανά είδος και προμηθευτή
- Αγορές
- Πληρωμές
- Πρόβλεψη πληρωμών
- Αρχείο ειδών
- Πολλαπλοί κωδικοί
- Συνθέσεις - Συνταγές ειδών
- Μετακινήσεις ειδών
- Απογραφές
- Αποτίμηση υπολοίπων με διάφορες μεθόδους
- Αυτόματη αναπροσαρμογή τιμών από αγορές
- Μαζική αναπροσαρμογή τιμών
- Παρακολούθηση πολλών αποθηκευτικών χώρων
- Παρακολούθηση σειριακών αριθμών (Serial Numbers)
- Απογραφή με αυτόματο τρόπο και δυνατότητα ενημέρωσης από συσκευές απογραφής
- Θέση – Ράφι ανά χώρο
- Παρακολούθηση ειδών με μέχρι τρεις (3) διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) αλλά και βάρος
- Οθόνη εντατικής λιανικής με προγραμματιζόμενα πλήκτρα
- Αλλαγή χρήστη
- Χρήση οθόνης αφής (touch screen)
- Ορισμός πωλητή ανά πελάτη
- Δυνατότητα καθορισμός πωλητή ανά πώληση
- Προμήθειες ανά κλάση προμήθειας (διαφορετικά προμήθεια ανά κατηγορία ειδών)
- Λοιποί λογαριασμοί
- Παρακολούθηση δαπανών
- Λοιπά έσοδα
- Εκτύπωση των απαραίτητων θεωρημένων βιβλίων (π.χ.θεωρημένη αποθήκη)
- Έκδοση όλων των παραστατικών
- Αυτόματη Επικοινωνία με την ΕΑΦΔΣΣ Pegasus C&A 100
- Συγκεντρωτική τιμολογίων με αυτόματη παραγωγή του απαραίτητου αρχείου